طرح توجیهی کارخانه تولید پوشاک
در حال حاضر چین همچون بسیاری از عرصههای دیگر در بازار پوشاک ایران نیز تقریبا حرف اول را میزند هرچند تولیدات داخل و محصولات ساخت ترکیه نیز در بازار پوشاک کشور سهمی را به خود اختصاص دادهاند
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 49 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | طرح توجیهی صنعتی |
توضیحات کامل
شرح مختصر:
اولین قدم در مطالعه بازار پیش بینی تقاضا است که در دوقسمت انجام می شود:
1- تعریف دقیق از مصرف کنندگان
2-مقدار تقاضا در کل
مقدار تقاضای کل در بازار و روند آن برای سال های بعدی برای تولید پوشاک چرمی با استفاده از روش پوشاک ی استفاده می شود.
روش پوشاک ی روشی می باشد بر مبنای قضاوت ها و داوری های افراد صاحب نظر یا افرادی که در زمینه تولید یا فروش پوشاک چرمی تجربه دارند. مثل روش نظرخواهی از فروشندگان پوشاک چرمی ، عمده فروشان و غیره.
فهرست مطالب
برآورد میزان تقاضای بازار (برای یک و دو سال آینده) 11
برآورد میزان عرضه رقبا (برای یک و دو سال آینده) 11
برآورد سهم بازار و میزان عرضه (برای یک و دو سال آینده) 12
توصیف محصولات و خدمات (از بعد فنی) 28
توصیف فرآیندهای تولید یا ارائه خدمات (مزایای رقابتی فرآیند و پرسنل تولیدی) 28
فاز سوم و چهارم: مطالعات حسابداری و اقتصادی 30
هزینه های پیش بینی نشده و متفرقه بخش 1». 35
هزینه های قبل از بهره برداری. 35
استهلاک هزینه های سرمایه ای ثابت. 36
سوخت و انرژی (شامل آب، برق و سوخت) 38
سرمایه در گردش برای سال اول 40
محاسبه بهای تمام شده در ظرفیت کامل 41
صورت حساب سود و زیان سال اول 43
پیش بینی ترامه در پایان سال اول 44
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
درباره این سایت